Philips Cappuccino Select HD7853 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Cappuccino Select HD7853 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

ed1945 14-03-2015

Dit is nu mijn derde revieuw en nog steeds volledig tevreden.
We hebben het apparaat nu ruim 3 jaar in gebruik en het werkt nog steeds perfect. Toch zo'n 4000 koppen er door gejaagd en buiten een storing aan de melk-opschuimer tijdens de garantie (nieuwe ontvangen)
geen enkele klacht gehad. Kan niet meer stuk !!

WilmaRuiterRoet 03-01-2015

Wij hebben dit apparaat naar volle tevredenheid, wordt dagelijks meerdere malen gebruikt maar de laatste tijd gaat het apparaat na het zetten van koffie steeds heel hard piepen, gieeren en fluiten. Is dit bij meerdere mensen bekend?

Dees01 08-01-2015

ja hadden wij ook. Philips gebeld en aangezien er 2 jaar garantie op zit en wij ook binnen dit termijn zat onder garantie is het apparaat opgehaald en terug gebracht. Vervangen boiler en printplaat. Rekening 0.00. super service

maurice J 07-12-2014

Dit mooie apparaat ter vervanging gekregen omdat mijn koffie malende philps machine na een jaar en zeker 6 keer terug geweest te zijn naar de winkel, gelukkig omgeruild werd. Na een dik half jaar begon deze machine te lekken, en na iedere keer koffie zetten een halve rol keuken papier te gebruiken heb ik vandaag gauw een nieuwe goedkopere senseo gehaald. Jammer genoeg weer een Philps maar geen andere merken hebben senseo! in de hoop dat deze machine het langer uithoud drink ik weer met plezier mijn senseo!

ed1945 24-11-2014

Ik heb het apparaat nu bijna 3 jaar in gebruik en nog steeds naar volle tevredenheid. Bij ca. 10 maanden gebruik is het stoompijpje afgebroken en heb ik gratis een nieuwe melk opschuimer gekregen (garantie).
Er zijn nu zeker 4000 kopjes koffie/cappuccino gezet en het apparaat functioneert nog als nieuw.
Zie ook mijn revieuw van 10-6-2012

cappuccinojunk 25-11-2014

Apparaat heeft geen stoompijpje ... Goede geselecteerd?

Nootje60 09-04-2014

Net twee jaar in bezit, waarvan ook nog 6 mnd in verhuisdoos, en apparaat is al kapot. Klep is uit de houder geschoten en niet terug te krijgen. Reparatie kost € 50,- waarvan €15,- verzendkosten. Bij het zelf verzenden betaalde ik maar € 8,- verzendkosten. Behalve door Philips, die niets tegemoet wil komen na zo'n snel defect, wordt je ook nog getild door e-care.nl, die voor Philips de reparaties uitvoert tegen een veel te hoog tarief.

Pietersjen 05-11-2013

Een ruim 2tal jaren in gebruik. Ook nog via een Blokker/Philips actie á 69,95 euro, doet het tot nu toe vrijwel goed. Alleen is een 2 tal x voorgekomen, dat hij met ontkalken, dat dubbel deed, en niet aan de naspoelbeurt begon met schoon water in het reservoir. Nou, de cycli nog eens van ontkalken door laten lopen met gewoon schoon water erin. En meneer de cappuccino (lekker) zetter deed daarna naspoelen, en ik kon weer koffie (cappuccino) zetten. Ik gebruik gewoon ontkalker van Kruitvat (e1,49), werkt ook goed, nergens problemen mee!

peetje1966 04-11-2013

Ook onze Senseo zet uit zichzelf 2 kopjes koffie zoals ik veel lees bij andere reviews. Dit is erg irritant omdat je dat niet altijd in de gaten hebt en er dan geen kopjes onder staan. Als dit bij zoveel producten een probleem is, zou er bij Philips toch ook een lampje moeten gaan branden.
Niet kopen dus!!!!!!!!!!!!!

trlalala5032 29-10-2013

whhhhhaaaaaaaaat een blunder, en ikke maar denken dat ik de enige ben wiens apparaat "op afstand" zonder te vragen uit zichzelf koffie zet.
Ik heb het apparaat pas in gebruik en hij heeft al 3 keer spontaan uit eigen beweging koffie gezet.
Neeeeee, na het lezen van jullie verhalen kies ik niet voor reparatie maar houd ik het bij het uittrekken van de stekker na elk bakkie koffie ;-).
Wat een blunder weer van Philips....................

trlalala5032 29-10-2013

whhhhhhhhhat een lachertje.... en ikke maar denken dat ik de enige was wiens koffiezetapparaat "op afstand" zonder te vragen koffie zet......
Ik heb het apparaat pas 2 weken in gebruik en hij heeft al 3 x uit eigen beweging koffie gezet, verder werkt hij prima maar na het lezen van julie berichten kies ik écht niet voor reparatie maar houd ik het bij het uitrekken van de stekker na elk gezet bakkie.
Wat een blunder apparaat zeg.....

MarkSuus 24-10-2013

Ik heb deze Senseo nu bijna 2 jaar, op 1 week na...en nu is hij helaas stuk gegaan. Hij bleef hangen na het ontkalken, bleef toen ontkalken aangeven en ik kon ineens geen koffie meer zetten. Dit verhaal loopt echter wel positief af want ondanks dat ik mijn bon kwijtgeraakt ben en nog maar 1 week garantie heb (wat de Philips klantenservice kon zien met het registratienr van het apparaat) mag ik hem nu toch opsturen om binnen de garantie te laten maken!! Super service van Philips en daarom vond ik het waard om dit ook hier te delen naast alle negatieve berichten. Ik ben hier heel blij mee!
Ik ben verder overigens ook tevreden over de koffie die dit apparaat zet. Wij hebben pads van de Lidl (dark roast) en dit is heerlijk. En cappucino kun je het beste zetten met volle melk, dan heb je het beste resultaat. Ook deze vind ik heerlijk en de schuim is prima en dik genoeg.Wij zijn zeer tevreden met dit apparaat. Hij neemt ook niet zoveel ruimte in beslag als sommige andere apparaten.

Pietersjen 14-05-2013

Ik snap niet dat wij na méér als een 1,5jr. via een actie bij Blokker óók nog voor 69,95e, nog steeds niet een defect is opgetreden bij deze HD7853. Gaan wij er dan ANDERS mee om met dit apparaat?? (Morgen kan het natuurlijk anders zijn, dat weet ik óók?) Hij zet goede Cappuccino en of koffie.

Nicky34 14-05-2013

Vorig jaar februari 2012 heb ik deze Senseo apparaat gekocht, na 2 keer een cappuccino gezet te hebben, kwam er geen melk meer uit het apparaat, na dat ik philips heb gebeld over mijn klacht, heb ik de machine naar de technische dienst gestuurd.
na 3 weken had ik hem weer in huis, maar nu wil hij niet meer warm worden het rode ronde lampje knipper constant.

Pepsiblue33 15-05-2013

Nicky34, vul je water reservoir met water en wat afwasmiddel en laat het een uurtje weken. Hierna je reservoir goed naspoelen en waarschijnlijk doet je apparaat het dan wel weer.
Wij hebben dit probleem namelijk ook gehad toen we dit apparaat nog in huis hadden en kregen de tip van de klantenservice van Philips.

svogel 13-05-2013

Eerste Philips Senseo Cappuccino Select HD7853 is vervangen door nieuw apparaat. Apparaat gaf spontaan koffie. Wij hebben wel eerst 10 weken!! zonder senseo/koffie apparaat gezeten en al die tijd van kant en klare zakjes cappuccinokoffie gebruik gemaakt.
Een tegemoetkoming hierin of een woord van excuus of begrip, niet ontvangen van Philips.
Helaas ging ook dit apparaat binnen binnen enkele maanden defect. We mochten het apparaat opsturen maar moesten wel zelf de verzendkosten van € 8,00 betalen? Printplaat was defect, met 3 weken ontvingen wij ons apparaat weer retour.
Helaas binnen enkele weken begon het apparaat een geluid te produceren alsof er een fluitketel stoom aan het blazen is. Als je de watertank weghaalt komt vanuit de onderkant een partij stoom omhoog, en wordt het apparaat erg heet. Wij halen nu maar uit voorzorg de stekker uit het stopcontact.
Weer terugsturen voor € 8,00 met het risico weeeeer 10 weken zonder apparaat te zitten hebben wij geen zin meer in. We hebben bij het tweede defect al gevraagd om ons geld terug te geven omdat wij helemaal klaar zijn met de senseo-apparaten. Helaas doet philips dat niet.

Wij RADEN iedereen de aanschaf van welk SENSEO apparaat dan ook AF. Neem het niet in overweging want je hebt er alleen een hoop ellende van en goedkoop is de aanschaf ook niet. Er is goede concurrentie genoeg.

Robert_Review 06-05-2013

ik heb de machine net in huis nadat ik tot 2x toe een defecte machine had ontvangen via een webwinkel. De doos waarin de senseo zit is absoluut niet bedoeld voor verzending via een webwinkel want die biedt totaal geen bescherming voor t gooi en smijtwerk wat er in de distributiecentra plaatsheeft. Een keer was het dopje uit het waterreservoir en 1x was het waterreservoir gescheurd. Uiteindelijk toch maar via de gewone winkel gekocht. Helaas. Deze heeft neigingen. Als ik de machine aan laat staan, dan gaat deze na een kwartiertje stomen en wordt het boilertje ontzettend heet en dreigt er een elektro storing, je ruikt smeulend plastic. Het apparaat staat te knipperen en je kan er helemaal niks meer mee. Stekker eruit is de enige optie. Echter nog een keer aanzetten geeft een storing en je kan geen koffie meer zetten, totdat de machine helemaal is afgekoeld. Ik ben het helemaal zat met die senseo's en nu moet ik dus ook weer naar de winkel met deze vage klacht en dat net nu ik al tot twee keer toe terug kon gaan met andere machines vanwege defect ontvangen. Al met al ben ik uren kwijt aan deze ellende.

Een zes voor de smaak omdat de koffie ook wat slap is door de melk ook al gebruik ik extra dark koffie. De dosering had wat mij betreft dus wel anders gemogen, maar die kan je met dit model niet inregelen.

kortom: spijt van m'n aankoop heb ik wel. M'n oude senseootje gelukkig nog niet weggegooid, die blijft trouw zn werk doen en moet dat dus nog even blijven doen omdat z'n broer retour gaat.

Pscare 29-04-2013

Dit is onze 4e Senseo machine. Omdat ik een liefhebber ben van capuchino hebben we voor
dit type gekozen. Helaas hebben we er veel problemen mee. Je moet de machine uitzetten en erbij blijven staan als je een kopje zet. De machine begint namelijk spontaan twee bakjes koffie te zetten. De enige manier om dit te voorkomen is of de stekker eruit trekken of de houder voor het padje open laten staan. Ontkalken moet erg vaak (veel vaker dan met onze vorige senseo's ) en het ontkalking proces is lang. Melkhouder is moeilijk schoon te maken.
Enige manier om een goede warme capuchino te zetten is of de melkhouder langdurig met heet water te spoelen of warme melk te gebruiken.
We hebben al geinformeerd om de machine ter reparatie aan te bieden (gekocht bij Blokker) maar dan zijn we de machine 6-8 (!!) weken kwijt.

svogel 13-05-2013

Ook wij hebben vanaf het begin problemen met de Senseo. Ons apparaat is inmiddels 2 maal voor reparatie aangeboden. De eerste keer mochten wij kosteloos het apparaat aanbieden en hebben een heel nieuw apparaat mogen ontvangen. Houdt wel rekening met een termijn van 10 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!
Echter ook dit apparaat ging defect en deze "mochten" wij opsturen, doch dit kostte ons wel € 8,00 verzendkosten??? Dit defect is wel binnen een termijn van 3 weken gemaakt. En u raadt het nooit maar het apparaat toont wederom een defect. Het lijkt af en toe wel of het apparaat ontploft of op wilt stijgen, zo'n piepend geluid komt eruit. Als je de watertank weghaalt komt er stoom uit de onderkant. Gezien de voorgeschiedenis hebben wij geen zin meer om het apparaat aan te bieden ter reparatie, wij willen gewoon ons geld terug maar...........dat krijgen wij niet. Dus mensen als je overweegt dit apparaat aan te schaffen wees gewaarschuwd, DOE HET NIET

Officiele reactie van Philips Nederland 01-05-2013

Beste Pscare,

Jammer om te horen dat je Senseo defect is. Je geeft bovendien aan dat een herstelling te lang zou duren. Ik begrijp dat je daarom niet opteert voor een reparatie.

Via ons service center, E-care, neemt een herstelling daarentegen drie weken in beslag. Binnen de garantieperiode raden we je daarom aan om het toestel aan te bieden voor een reparatie.

Aarzel zeker niet om contact op te nemen met onze klantendienst. Ik heb voor jou het volgende referentienummer aangemaakt: 50-1283702058. Wanneer je dit doorgeeft, kunnen we de gegevens over je review onmiddellijk opzoeken.

Je kunt onze klantendienst bereiken op het telefoonnummer 0900 202 11 77 (€ 0,10/min*) van maandag t/m vrijdag (08.00 - 20.00) en op zaterdag (09.00 - 18.00). Daarnaast kan je steeds terecht op onze Twitter- of Facebookpagina.

tinusvdven 08-03-2013

Dit is een geweldig apparaat senseo is heerlijk.
Als de cappucino niet warm genoeg is moet je er gewoon voor zorgen dat de melk niet te koud is,dan is de cappucino gewoon heet.
Zit er zelfs aan te denken een voor mijn dochter te kopen.

wimenels 11-02-2013

Is al verschillende keren terug geweest voor reparatie,is mij de laatste keer bericht dat dit apparaat niet meer in de handel is,maar tot mijn verbazing is het nog gewoon te koop.nooit geen philips meer

cappuccinojunk 12-02-2013

Ik zou ze maar lekker terug-berichten dat dat de grootst mogelijke onzin is. Zie bv. bij de kijkshop (http://www.kijkshop.nl/product/130016/philips-pad-koffiezetter-hd7853-60/) Poot stijf houden...

Thoth 08-02-2013

Op zich een prima apparaat, ik heb er bijna een jaar plezier van gehad. Maar toen begon ook bij mij dat apparaat spontaan te spuiten, te fluiten en stoom af te geven. Ik ben hem inmiddels al twee keer ruim drie weken kwijt geweest omdat hij gerepareerd zou worden. Beide keren de printplaat vervangen, beide keren zonder resultaat.
Ik begrijp van de Philipsmeneer hieronder dat je na drie vergeefse reparatiemogelijkheden je geld terug krijgt; ik hoop dat de service van BCC higher is dan die van Philips. Ik ben er klaar mee.

Thoth 29-05-2013

Nadat ik het apparaat voor de derde keer ter reparatie had aangeboden kreeg ik de mededeling dat reparatie niet mogelijk was. Heb een nieuw apparaat ontvangen waarmee ik op zich weer tot volle tevredenheid koffie en af en toe een cappuccino maak.
Helaas komen er af en toe in de standby-modus geluiden uit het apparaat die het ergste doen vrezen.
Gelukkig heb ik er opnieuw twee jaar garantie op ...

Ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat de Philipsmeneer die af en toe reageert alleen maar met nietszeggende dooddoeners komt. Als er zoveel storingen zijn zou er natuurlijk ook iets mis kunnen zijn met het apparaat zelf.

Thoth 13-02-2013

Vandaag voor de derde keer ter reparatie aangeboden. Wellicht dit keer wel succesvol, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Overigens stond dat apparaat ook nog gewoon in de winkel te koop. Ik kan het alleen niet aanrdaden...

cappuccinojunk 09-02-2013

Haha, wie is er niet klaar met Philips???

Het enige apparaat van Philips dat bij mij blijft werken is mijn wekker...

Ik vind dit apparaat een ellende. Heb het verbannen naar onze vakantiewoning mèt een reserveapparaat er naast want hij doet het meer niet dan wel. Service van Philips is een aanfluiting.

Oude pad-apparaat van Bosch doet het ook daar gelukkig nog wel en de koffie daaruit smaakt stukken beter! Verder een groter reservoir èn geen opwarmtijd.

Overigens is Saeco ook van Philips, begreep ik pas toen we 'm in huis hadden. Dure espresso-machine die het hier 1 dag gedaan heeft. Kon dus gewoon terug omdat het binnen 7 dagen was. Plastic troep is het, voorbeeldje van wegwerpmaatschappij :-(

anag 25-01-2013

Kort na aanschaf begon het apparaat uit zichzelf Koffie/water te spuiten als hij op stand-by stond. Even later sprong hij zelfs aan en begon te spuiten als hij op off stond, maar wel met e stekken in het stopcontact. Via Bol.com gekocht en dus teruggestuurd voor reparatie. Na de 1e reparatie precies hetzelfde probleem. Opnieuw geklaagd en aangegeven dat we geen vertrouwen meer hebben in het apparaat en ons geld terug willen. Daarop werd niet gereageerd, alleen met het verzoek om het apparaat weer op te sturen. Toen bleek dat ze het opnieuw hebben laten repareren door Philips en werd het apparaat weer naar ons teruggestuurd. Het probleem is echter weer niet verholpen. Het apparaat spuit opnieuw uit zich zelf koffie/water. Van pure ellende en frustratie het apparaat dat toch veel geld heeft gekost in de container gegooid. Ik koop nooit meer Philips en ik koop nooit meer een
elektrisch apparaat bij Bol.com.

Officiele reactie van Philips Nederland 29-01-2013

Beste Anag,

Uit uw review begrijp ik dat u niet tevreden bent met de Senseo Cappuchino Select. Ik betreur het om te vernemen.

Het zou niet mogen dat uw apparaat, na meerdere reparaties, niet goed functioneert. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Zodra een apparaat 3x is gerepareerd aan dezelfde klacht, zullen we overgaan tot het vergeven van een nieuw exemplaar. Het is spijtig dat u het apparaat inmiddels heeft weggegooid.

Voor het ongemak wil ik u een kortingsvoucher aanbieden, deze voucher kunt u besteden in onze onlineshop. Ik wil u erop attenderen dat de voucher niet productgebonden is. Als u gebruik wenst te maken van de voucher kunt u dit in een telefonisch contact aangeven.

Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgende telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

SBloemendaal 30-01-2013

Ik heb precies hetzelfde met dit apparaat. Vorig jaar twee keer ter reparaite geweest en nog steeds niet goed. Toen van de winkel een neiuwe gekregen, maar die doet het nu ook weer. Gaat spontaan twee kopjes zetten en als je gewoon een kopje wil maakt hij maar een halve!! Echt waardeloos. De oplossing van de winkel is weer ter reparatie aanbieden. Bij het vorige apparaat ben ik 4 keer terug naar de winkel geweest voor het opgelost was. Ik vrees dat dat nu weer gaat gebeuren. De service van Philips is echt nul komma nul. Ik kreeg een zakje ontkalker als compensatie!! Ik wil gewoon een goed werken apparaat!!!

petravanderwesten 19-01-2013

Op zich een goed apparaat, de cappucino enz. is te koud. Helaas gebruiken wij deze functie bijna nooit. Wie heeft hier nog meer last van?

Fran65 10-12-2012

Deze gekocht ter vervanging van de senseoquandrante, die niet naar behoren werkte.Tot nu toe, we hebben hem nog maar 2 weken, perfecte capuccino of gewone senseo.
Hoop dat deze zijn werk, waar we hem voor kochten blijft doen.

Pepsiblue33 01-10-2012

De koffie/cappuccino is prima, echter is dit het enige positieve wat ik hierover te melden heb.
Van de aankoop van dit apparaat heb ik hevig spijt. Na nog geen maand gebruik stond het apparaat continue stoom te blazen. Opgestuurd om te laten repareren. Ongeveer 2 weken later hebben we de koffiemachine terug gekregen en alles werkte prima. Helaas na ongeveer anderhalve maand begon de Senseo uit zichzelf koffie te zetten en wederom het apparaat 2 weken kwijt ter reparatie. Ruim een week geleden weer naar de reparatie moeten sturen nu omdat de lampjes het niet meer deden.
Jammer, maar deze Cappuccino Select ga ik dus niet meer gebruiken.

Pepsiblue33 13-11-2012

Update 2:
Na een hoop heen en weer gemail met E-care bleek het apparaat niet meer te repareren en heeft Philips ons het aankoopbedrag terug gegeven.

Pepsiblue33 04-10-2012

Update:
Vandaag 4-10 kregen wij ons koffieapparaat terug van de reparateur. Helaas......ze hebben volgens het reparatierapport de condensator vervangen. Hoezo? Ik heb duidelijk aangegeven dat de indicatielampjes het deze keer niet doen tocht? Om een lang verhaal kort te houden: die doen het nog steeds niet dus gaat de Senseo nu voor de 4e keer naar de reparateur.
Word vervolgd.........

marinusie 11-09-2012

Begin dit jaar deze senseo gekocht, het apparaat zet heerlijke koffie en staat ook nog mooi op het aanrecht maar naar een maand kreeg ik problemen, als je de senseo aan laat staan begon hij spontaan zelf koffie te zetten dus ik ben met het apparaat terug naar de winkel gegaan, na 3 weken kreeg ik hem terug en na een maand had hij weer het zelfde probleem dus weer terug naar bcc dat duurde een week en toen begon de ellende weer dus maar weer terug naar bcc, nu ben ik vandaag voor de derde keer terug gegaan en aangegeven dat ik het apparaat niet meer terug hoef te hebben, ik hoop dat ik een ander type senseo uit mag zoeken want ik vind het wel heerlijk zo een bakje senseo.

Officiele reactie van Philips Nederland 26-09-2012

Beste Marinusie, vervelend dat de Senseo vanzelf aan gaat, dit zou niet mogen! Een reparatie kan in dit geval een goede oplossing bieden. Aangezien u aangeeft dat u graag een ander type Senseo wenst, is het inderdaad de juiste manier om terug te gaan naar de detailhandel waar u de koopovereenkomst mee heeft, BCC in dit geval.

Mocht u zelf nog vragen hebben over het Senseo apparaat zelf verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de Philips klanten service.

Biancanel 16-06-2012

In een woord heerlijk!
Vind het een geweldig apparaat.
Heb een poosje getwijfeld en heel veel op het internet gestruind alvorens ik besloot om het apparaat te kopen, maar ik moet zeggen ik heb nog geen seconde spijt gehad.

In het begin was ik een beetje bang voor de melkopschuimer en dacht ojee als ik dat maar voor elkaar krijg en als het maar gemakkelijk schoon te houden is, maar gaat heel goed.

Nou nog hopen dat hij net zo lang mee gaat als mijn vorige, (deze doet het overigens nog steeds goed)dan ben ik een heel tevreden klant.

eleonora4563 15-06-2012

Wij hebben het apparaat nu ruim een jaar en is voor de 3ex kapot, ondanks na elke kop schoonmaken en doorstomen met water en trouw ontkalken. Wij gaan weer aan de gewone senseo en kopen een melkopschuimer.